فوتسال جام رمضان در دهستان سرخون

منتخب خورگو جام قهرمانی را بالای سر برد 



مسابقات فوتسال جام رمضان در دهستان سرخون با قهرمانی تیم منتخب خورگو به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، بیست ونهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان دهستان سرخون با حضور ۱۴ تیم با همکاری تیم های آذرخش، اتحاد ، دهیاری و پایگاه مقاومت دردهستان سرخون برگزار شد که در دور مقدماتی این مسابقات از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود کردند.
در مرحله نیمه نهایی تیم منتخب خورگو با نتیجه هفت بریک اتحاد تازیان را از پیش رو برداشت و ستاره سرخ الف سرخون در بازی دیگر با نتیجه هفت  بر دو  استقلال جوان را شکست داد تا دو تیم متتخب خورگو و ستاره سرخ الف به بازی پایانی راه یابند. 
در بازی پایانی این مسابقات دو تیم منتخب خورگو و ستاره سرخ الف ، بازی خوب وجذاب را به نمایش گذاشتند و تیم منتخب خورگو موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ تیم ستاره سرخ  را شکست دهد و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان دهستان سرخون دست یابد. تیم های استقلال جوان و اتحاد تازیان نیز دیدار رده بندی را برگزار کردند که در ضربات پنالتی تیم استقلال جوان با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خودرا شکست داد و مقام سوم این مسابقات را کسب ‌کرد. 
جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم جوانان اتحاد سرخون رسید. حمید رضا فرهادی از تیم ستاره سرخ سرخون با ۱۹ گل زده به عنوان آقای گل مسابقات شناخته شد. بهترین بازیکن علیرضا پیل مال از ستاره سرخ الف و پدیده مسابقات امیر حسین تقی پوراز تیم اتحاد سرخون معرفی شدند.
در مراسم پایانی که با حضور مظفر خادمی نسب مدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان، علیرضا باقری مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، اصغرمعماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان ، عباس سرخاب بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران، حسین احمدی مالک باشگاه آذرخش سرخون و مسئولان دهستان سرخون و عده کثیری از تماشاگران در زمین فوتسال چمن مصنوعی سرخون برگزار شد به تیم های اول تا سوم جام و هدایای اهدا شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها